![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Zarejestrowany: Mar 2010
Posty: 9
Motocykl: RD07
![]() Online: 7 godz 46 min 43 s
|
![]()
Hm... coś mi się zdaje, że szkolny błąd się wdarł
![]() ![]() Dodatkowo potencjalne przyczyny takie: - uszczelniałem na gwincie taśmą teflonową, po tym zerkałem do środka i żadnych szczątków nie było. Po wczorajszej jeździe było już ich pełno. Z jednej strony jest tam jakiś szprytny zaworek i tam też szczątki były. Obciąłem tą taśmę równo z gwintem ale i tak cholerstwo wylazło w przestrzeń. - wspomniany wężyk, którego nie chciałem obcinać i musiał być zawinięty w małą pętlę. Z różnych stron słuchy mnie dochodzą, że układy paliwowe nie lubią takich kombinacji czego sam uzasadnienia nie znalazlem. W każdym razie te trzy rzeczy zalatwiłem i Afra wróciła do starych nawyków, czyli... wyrywa rąsie. W każdym razie, dzięki za pomoc ! pozdr howx |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwa. Za ile? | Pawel | Wszystko dla Afryki | 8 | 11.10.2011 11:31 |
Pompa Paliwa | Adagiio | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 19.05.2011 10:40 |