![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Poznań
Posty: 940
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 37 min 59 s
|
![]()
@mckrzysiek- środkowy króciec ma zostać otwarty, nic na niego nie nakładasz.
Tak powinno to wyglądać: ![]() ![]() @ Jaro, jeśli w wężyku podciśnienia pojawia się paliwo, oznacza to uszkodzoną membranę. Moja wyglądała tak: Przyjrzyj się dokładnie obu membranom, bo czasem uszkodzenia są trudno zauważalne. Ps. Jak wiesz, można jeździć bez membranek, w razie awarii na trasie można usunąć sprężynkę z kranika, bądź mniejszą, stożkową membrankę, wtedy paliwo będzie spływać grawitacyjnie. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Wolo : 17.08.2010 o 09:28 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
kranik paliwa mi cieknie | Maniok | Uklad paliwowy i wydechowy | 39 | 06.04.2025 09:31 |