Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.08.2010, 09:17   #13
Wolo
 
Wolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Poznań
Posty: 940
Motocykl: RD07a
Wolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 37 min 59 s
Domyślnie

@mckrzysiek- środkowy króciec ma zostać otwarty, nic na niego nie nakładasz.
Tak powinno to wyglądać:


@ Jaro, jeśli w wężyku podciśnienia pojawia się paliwo, oznacza to uszkodzoną membranę.

Moja wyglądała tak:


Przyjrzyj się dokładnie obu membranom, bo czasem uszkodzenia są trudno zauważalne.

Ps. Jak wiesz, można jeździć bez membranek, w razie awarii na trasie można usunąć sprężynkę z kranika, bądź mniejszą, stożkową membrankę, wtedy paliwo będzie spływać grawitacyjnie.

Pozdrawiam

Ostatnio edytowane przez Wolo : 17.08.2010 o 09:28
Wolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
kranik paliwa mi cieknie Maniok Uklad paliwowy i wydechowy 39 06.04.2025 09:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.