![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 52 min 41 s
|
![]()
Co do powstawania podciśnienia w wydechu to chyba ktoś się pomylił, bo tam jest zawsze ciśnienie. Większe lub mniejsze. Strzały w wydech przy odpuszczaniu manetki to skład mieszanki lub synchro do zrobienia z tego co niektórzy mówią.
Nie rozumiem natomiast kilku spraw i mam nadzieje, że ktoś mi to logicznie wyjaśni. To, że wydech jest przelot powoduje, że jest lepsza wentylacja cylindrów, bo nie ma takiego ciśnienia i spalinom łatwiej jest wydostać się z cylindrów. Ale jaki to ma wpływ na moc silnika i dlaczego ujemny a nie dodatni? Lepsza wentylacja cylindrów to więcej mieszanki czyli moc powinna wzrosnąć. A ubożenie mieszanki też nie jest dla mnie zrozumiałe. Skoro gaźniki regulują ilość powietrza w stosunku do paliwa to jeżeli cylinder napełnia się większą ilością mieszanki, bo jest lepsza wentylacja to mieszanka ma taki sam skład i wszystko powinno być ok. Druga sprawa: jakim cudem wzrasta zużycie oleju? Przecież uszczelniaczy zaworowych, ani pierścieni wydech nie dotyka. Może to pytania laika i kiedyś zostałem wprowadzony w błąd przez co moje myślenie jest niepoprawne. Wszak forum jest od dyskusji i uczenia się ![]() To jak to w końcu jest panowie? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka Tripa !!! | motomysz | Wszystko dla Afryki | 18 | 21.04.2014 23:28 |
Jak rozpoznać oryginalnego KTMa? Pytanie o owiewki | jackhammer | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 15.01.2014 23:26 |
co zamiast oryginalnego licznika.... | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 24.06.2008 01:08 |