![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 664
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 11 godz 56 min 8 s
|
![]()
Taaak Niemiecka technika jest najlepsza i wogule ...
Fakt dioda wygasi powstałą iskrę ale prąd przez styki płynie taki sam. Dziwi mnie fakt że inżynierowie z Mitsubishi nie wpadli na pomysł stosowania diody. Szanuje żółtych inżynierów , naprawdę rzadko coś psują. Mają specyficzne Japońskie podejście do tematu , Większość stawia za honor powodzenie projektu i ciekawe czy nie maja nożyków w firmie do robienia SEPUKU ![]() Możliwe że założeniem fabrycznym było wymienienie pompy co ok 50K km. Wyobraźcie sobie jakby Africe zrobili Włosi , Anglicy albo Niemcy , już dawno była by historią. Żółty człowiek dając piecowi Afryki 60 KM pewnie widział noże we snach , ale stwierdził że to ma jeździć pierdylion lat i Pan Hąda będzie dumny z takiego stwora co mu niby statystyki niszczy ale będzie długowieczny. Piszę to po chyba 5 mocnym drinku wiec proszę o wyrozumiałość i traktowanie mojej wypowiedzi z przymrużeniem oka . ![]()
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 08.08.2010 o 01:50 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
brak pompy | rambo | Uklad paliwowy i wydechowy | 31 | 31.05.2013 00:51 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |
Demontaż pompy | oskar_z | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 29.05.2010 21:12 |