Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.07.2010, 17:29   #11
TENKU


Zarejestrowany: Jun 2010
Posty: 8
Motocykl: RD03
TENKU jest na dystyngowanej drodze
Online: 53 min 8 s
Domyślnie

Odpowiadam konkretnie:
1. Efekt pulsujących świateł (zgłoszony jak narazie tylko przez kilku klientów) -zdaje się pisałem już o tym wcześniej wynika ze zbyt dużej bezwładności układu regulującego napięcie. po prostu jest to inna konstrukcja niż oryginał (w nich przecież nie ma tego efektu -prawda?).
2.Skaczące obciążenie na wejściu jeżeli występowało równolegle z migocącymi żarówkami, też może być bezpośrednio związane z impulsowym sposobem sterowania. Z tego co pamiętam pomiary robiłeś miernikiem cęgowym (chyba że się mylę), który też podaje wartości skuteczne.
Natomiast podczas pomiarów robionych przez RAFWRO nie było aż tak dużych wachań, ale nie było też migotania. Prawdopodobnie te dwie kwestie są ściśle zależne od siebie.
TENKU jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.