|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#91 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
Online: 1 tydzień 5 godz 26 min 48 s
|
Znalazłem takie cosik w starym pudle na strychu, mój stary to z niemcowni przywlekł dawno tem, może się komu nada.
|
|
|
|
|
|
#92 |
![]() |
O... dobre !!! ostudzi głowy ludziom - zwłaszcza krzywa momentu.
Niech żyje oryginalny tłumik
|
|
|
|
|
|
#93 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
W Afrykach z nowszych roczników wymiana wydechu na przelotowy bez ingerencji w gaźniki może faktycznie pogorszyć osiągi... w starszych nie koniecznie... W nowszych z racji na normy emisji spalin fabrycznie ustawiano już uboższą mieszankę w porównaniu ze starszymi rocznikami... czyli dysze główne mniejsze... wcześniej normy nie były tak restrykcyjne i można było dać więcej paliwa.. stąd większe dysze główne... Kiedyś w swoim Transalpie z roku 98 wymieniłem wydech na przelot , pojeździłem tydzień i zmieniłem na oryginał, bo na przelocie wyraźnie jeździł gorzej... teraz w swojej Afri z roku 89 wymieniłem wydech na Laser przelot... i żadnej różnicy nie ma... nie dławi się przy szybkim odkręceniu manetki jak to było w Trapie... zbiera się z dołu tak samo jak wcześniej, a może o drobinę lepiej...
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 23.05.2009 o 15:46 |
|
|
|
|
|
#95 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
no coś w tym jest, choć jedna AT z ostanich sztuk jakie wyszły ma założony leo vince i kurde dwa razy jej nie mogłem przejść swoją staruszką
Może będzie dogrywka
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Administrator
![]() |
Cytat:
Widać że akcesoryjne wydechy dają tylko zmianę brzmienia a niewiele dodatkowych KM i Nm.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Road legal
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,323
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 8 min 14 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
![]() |
Odświeżę kotleta.... Znalazłem w tym temacie, że prawdopodobnie ta firma: http://www.promet.com.pl/?lang=pl produkuje tłumiki leovince, przynajmniej nieoficjalnie, a niejaki Zoltan miał zbadać temat
, może by jakieś zbiorowe zamówienie pod płotem fabryki i łapanie przelatujących tłumików nad tymże płotem
__________________
XRV750 RD07 / BMW R1200RT |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Autobanned.
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,227
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s
|
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
|
|
|