Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.07.2010, 14:25   #12
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

To będzie bardzo dobra okazja. Motul 3000 20W50 to bardzo porządny olej. W Rumunii często płakałem rzewnymi łzami podczas całodniowego katowania silnika na podjazdach w upale po 40 stopni przy non stop włączonym wentylatorze. Wyjazd 3500km pochłonął 4 litry tego szlachetnego płynu.

Potem po rozbiórce silnika okazało się, że gładź ma jedynie punktowe zerwania filmu olejowego. Małe ryski nie były skupione w jednym miejscu a rozsiane na całej powierzchni co świadczy raczej o skutkach odpalania na zimno a nie przytarcia podczas ciężkich warunków drogowych.

Ryski zniknęły po honowaniu.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
lekkie dławienie poniżej 3000 obr Africa Uklad paliwowy i wydechowy 17 16.03.2011 00:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.