![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 409
Motocykl: R 1100 GS
![]() Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
|
![]()
po 1 nie powinno sie zamieniać stronami regulatorow napiecia lancucha, różnią się gruboscią.
Ten od strony napędu jest grubszy i ma wytrzymywac wieksze sily wywierane przez napęd. Co do strony położenia nakrętki, nakrętka na osi kola tylnego w aferce powinna byc zawsze z przeciwnej strony niz zębatka, ma to znaczenie glownie podczas ewentualnego odkręcenia się nakrętki. Tutaj również chodzi o bezpieczenstwo, podczas jazdy, napięty łancuch mogl by wygiąc oske, Ta druga informacja jest wyniesiona również z tego forum , mozliwe ze jeszcze z archiwum. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Info - regulatory napięcia | ramires | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 18.05.2008 10:17 |