| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				
					
				
				
					Posty: 139
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: ....... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 dzień 6 godz 2 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Potrzebuję porady. 
		
		
		
		
		
		
		
	Po jednej z pierwszych przejażdżek nowozakupioną AT i pierszej glebie uszkodzeniu uległa szyba (zainstalowana była podwyższona szyba MGG). Powiedziano mi że są nieco kruche;-) Teraz nie wiem co zrobić? czy kupić kolejną MGG i się więcej nie wywracać (co jest bardzo mało prawdopodobne  )? czy może zainwestować w inną, np MRA, która jest nieco droższa... ale czy trwalsza ? oto jest pytanie?W necie znalazłem taką: http://www.moto-akcesoria.pl/szyba-m...styczna,p,7227 Warto w to inwestować czy poszukać dalej czegoś innego? Pomóżcie please  ...
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: łódź 
					
				
				
					Posty: 409
				 
Motocykl: R 1100 GS 
				
				
				 
Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie porownywac gowna do twarogu, bra sa spasowane idealnie jak oryginaly, mgg to jakas porazka, niespasowane, zle dogięte otwory krzywo powiercone. Nawet jak uda sie nagiąc i wcisnąc mogą pekac. Mialem w trampku i nigdy wiecej
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Bielsko-Biała 
					
				
				
					Posty: 402
				 
Motocykl: F 800 GS 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 14 godz 35 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem mgg i mam teraz mra. Mgg zrobił się pajączek bez wywracania od samych drgań 
		
		
		
		
		
		
		
	  Może zmienili materiał ale jeśli robią z tego samego to raczej mgg nie polecam. Aczkolwiek cena mgg  jest atrakcyjna. Wybór należy do ciebie 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja polecę szybę Givi wysoką  
		
		
		
		
		
		
		
	  jest elastyczna fajnie wykonana i wysoka![]() Pozdro  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: W-wa 
					
				
				
					Posty: 46
				 
Motocykl: RD07 W stanie malinowym:) 
				
				
				 
Online: 7 godz 45 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			mam MRA i jestem zadowolony. Wkurzają mnie jej pewne ajspekty ale nie chce mi sie o tym pisać. MGG to gówno nad gównami. lamie sie na ostre kawałki. 
		
		
		
		
		
		
		
	Kup MRA skoro nie stac cię na oryginał ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co nieco o szybach jest tu: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=4725
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Dołączył: Sobota, 14 Stycznia 2006 
			![]() Zarejestrowany: Jan 2006 
				Miasto: Gorzkie Pole/k.Poznania 
					
				
				
					Posty: 361
				 
Motocykl: xl883 Iron 
				
				
				 
Online: 5 dni 8 godz 39 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czego by nie mówić oszybach MGG, to jedno jest pewne... w razie gleby są niskie koszty. 
		
		
		
		
		
		
			Jak w trampku przelecialem przez kiere, to szybka MGG pękła i spokój. 120zl i koniec wydatków. Kiedy zaś w Afri miałem podobny lot, to szyba wytrzymała (oryginał) natomiast czacha poszła w kawałki... Zawsze pęka naslabsze ogniwo... Poza tym cena MGG jest 3 razy niższa niż MRA, wiec to jak by porównywać skode fabie z Audi a6... Ja pewnie kupilbym MGG. 
				__________________ 
		
		
		
		
	HD  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 łorsoł 
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Suchy Dwor 
					
				
				
					Posty: 150
				 
Motocykl: T7 
Przebieg: Za mały 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hej, 
		
		
		
		
		
		
		
		
			dzisiaj zrobilem ponad 200km z nowa szyba wysoka od MGG; ganiam w Shoei Hornet DS; mam 190 wzrostu, standardowe siedzenie; szyba w 07a wystaje ponad czache 46cm. co do montazu - zero problemow; wszystkie dziurki tam gdzie powinny byc, nic nie trzeba szlifowac czy dowiercac; jazda - zadnych wibracji i drgan; do 140km/h jest przyzwoicie cicho, potem zaczyna szumiec, ale dla mnie absolutnie znosnie; przy moim wzroscie struga idzie mniej wiecej od polowy szybki w gore, do tego jest nie tak mocna, wiec jazda z otwarta przylbica jest dlugo mozliwa, choc ja nosze okulary i one mi tu pewnie troche pomagaja; wracajac do strugi - nie mam chlodzenia szczeki, reszta wentylacji na gorze kasku super; nie ma absolutnie zadnych dziwnych turbulencji czy zawirowan; w koncu nawet w okolicach 180km/h moge spokojnie obrocic glowe - przy oryginalnej szybie struga trzyma moj kask tak mocno, ze obrot glowy jest diablo trudny; co do samego torsu, to jezdze w zbroi wiec jestem w niej calkiem szeroki i jest naprawde ok - nie czuje sie zrzucany z siodla; minusy - mam szybe bezbarwna, i mimo ze widac przez nia bardzo dobrze, to sam obraz jest lekko znieksztalcony, jakby rozmyty; minimalnie, ale zauwazalnie; nie ma powiekszania czy oddalania obiektow, tylko te mikro rozmazanie; przy lekkich offowych dojazdowkach troche to denerwuje, gdy trzeba 'patrzec pod nogi' a dzien sloneczny i cienie sie tam mieszaja z kamieniami i blotkiem; dwa - przy maksymalnie skreconej kierownicy dotykam szyby; pewnie to wynika troche z ustawienia kierownicy bardziej w pionie, gdyby kierownice pochylic tak, jak byla u mnie pierwotnie, bylo by raczej ok; wszystkie powyzsze porownania do oryginalnej szyby; nie jezdzilem nigdy z inna szyba (MRA, GIVI, itp), wiec nie twierdze, ze nie moze byc lepiej (czy gorzej); generalnie, mialem zamawiac takze deflektor dla porownania i wybrac lepsza opcje, ale jest tak dobrze na tyle, ze zostaje na razie tylko z MGG; pzdr, l. Ostatnio edytowane przez lorsol : 04.06.2010 o 22:13  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| szyba | lazyjack | Wszystko dla Afryki | 4 | 16.10.2011 20:26 | 
| Wyzsza szyba od... GSa | samul | Wszystko dla Afryki | 18 | 02.11.2008 17:58 |