Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.05.2010, 18:02   #6
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Uriel Zobacz post
Bez czujnika rezerwy to trudno wyczuć ile zostało czasem ;-)


A tak w ogóle to jeśli problemem byłby zatkany wężyk to rozwiązaniem ad hoc by było położenie motocykla na lewym boku żeby wacha się przelała nad drugi kranik, nie?
Raczej w rd07a to jest nie możliwe bo ona ma 1 kranik
A co do nie palenia może masz pokrętło kranika odwrotnie założone i jak masz napis ON to rzeczywistości masz RES
Sam tak kiedyś zrobiłem i jak wielkie było moje zdziwienie że po przekręceniu na rezerwe moto nie chciało palić a po otworzeniu korka była wielka susza
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
XL600r nie pali ;/ Jasiooooo Inne - dyskusja ogólna 48 10.05.2012 02:48
Nie pali Pawel Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 06.11.2011 21:49
Pali bezpiecznik cyngiel Układ elektryczny i zapłonowy 11 01.05.2011 12:24
ile litrów zostaje na "rezerwie" w rd07a ? ? zibiano Uklad paliwowy i wydechowy 9 09.09.2008 22:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.