![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Gdynia
Posty: 70
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 17 godz 30 min 32 s
|
![]()
Jesli nie przekroczysz mocy pradnicy to jest ok. W AT regulatora dziala w taki sposob ze pradnica jest caly czas obciazona (nawet jak wszystko maszy wlaczone a silnik pracuje).
Dodajac dodatkowe odbiorniki odciazasz regulator. Co do przewodow to jesli ma to byc duzy odbiornik (halogeny) to pusc nowy przewod z regulatora i nowy bezpiecznik. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dodatkowy halogen | puszek | Wszystko dla Afryki | 70 | 28.01.2017 16:44 |
Kończy się prąd, ładowanie jest - RD07 | jackhammer | Układ elektryczny i zapłonowy | 19 | 31.05.2010 12:04 |