Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.04.2010, 09:50   #11
barthez
 
barthez's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Posty: 204
Motocykl: RD07a
barthez jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 18 godz 40 min 16 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał klanol Zobacz post
sprawdź jeszcze kostkę przy styczniku i bezpiecznik 30A tam siedzący. to połączenie też uwielbia się spalić. w razie czego grube czerwone kable doń wchodzące mozesz zmostkować a do kostki doczepić dodatkowy kabelek. może być 1,5 mm bo służy on jedynie do ładowania akumulatora. to rozwiązanie fabryczne jest do dupy i powoduje właśnie ww awarie.
która kostka, przy którym styczniku?
Czy bezpiecznik 30A to ten pod zegarami, czy jest jeszcze jakiś?
Jak już znajdę powyższą kostkę, to 1,5mm kabelek dokąd dociągnąć? Do drugiej części kostki?

12,7V jest na aku, nieważne czy podłączone do moto czy nie.
Takie same objawy na dwóch różnych aku (jedno z mojej AT która chodzi bez problemu)

Przypomnę, że chodzi o rd03

Cytat:
Napisał klanol Zobacz post
sprawdź jeszcze kostkę przy styczniku i bezpiecznik 30A tam siedzący. to połączenie też uwielbia się spalić. w razie czego grube czerwone kable doń wchodzące mozesz zmostkować a do kostki doczepić dodatkowy kabelek. może być 1,5 mm bo służy on jedynie do ładowania akumulatora. to rozwiązanie fabryczne jest do dupy i powoduje właśnie ww awarie.
która kostka, przy którym styczniku?
Czy bezpiecznik 30A to ten pod zegarami, czy jest jeszcze jakiś?
Jak już znajdę powyższą kostkę, to 1,5mm kabelek dokąd dociągnąć? Do drugiej części kostki?

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Jak odłączasz regler i gasnie moto to znaczy ze aku brak. Mimo wskazań 12 cos tam Volt - moze kompletnie nie trzymac prądu pod obciązeniem. Z innym aku też zgaśnie?

A 12,7 V z pracującym silnikiem to kaplica jest - powinno być koło 14V - wiec albo regler padł albo jego styki albo aku.
12,7V jest na aku, nieważne czy podłączone do moto czy nie.
Takie same objawy na dwóch różnych aku (jedno z mojej AT która chodzi bez problemu)

Cytat:
Napisał RAFWRO Zobacz post
sprawdź aku, i połączenie klem, kostkę z głównym bezpiecznikem.
Jeśli ok naładuj aku, odłącz regler, odpal moto i sprawdź na źółtych przewodach co daje prądnica.
j.w.
aku OK, klemy OK, jak odłączę regler do moto zdycha...


Przypomnę, że chodzi o rd03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 27.05.2010 o 22:52
barthez jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak prądu. Rd 07a Harnaś Układ elektryczny i zapłonowy 15 16.08.2016 07:49
brak pompy rambo Uklad paliwowy i wydechowy 31 31.05.2013 00:51
Brak kierunkowskazów zbys Układ elektryczny i zapłonowy 3 18.12.2012 21:18
Brak luzu ferolo Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 10.07.2011 07:53
Brak o-ringu. Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 21 15.03.2011 15:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.