![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Nowe zakłada się najlepiej bo są miękkie
chyba ,ze te "nowe" już są stare - zleżakowane i jest już guma twarda. Guma względem wieku twarnieje, a nie na odwrót. Opon do zmiany nie należy wozić do wulkanizatora Należy robić to samemu by dojść do takiej wprawy, by dziur przy zakładaniu nie robić i umieć starą twardą oponę ściągnąć. Wulkanizator nie przyjedzie gdy w nocy i w dodatku na zadupiu trafisz na gwożdzia . Nie naumiawszy się wcześniej - łatek przy zakładaniu braknie i czekając na pomoc która może nie nadejść, głodne wilki mogą dupę z lekka nadszarpnąć
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 06.03.2010 o 08:21 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Afryka dzika..... Poznań - Cape Town 2008/2009 | chomik | Trochę dalej | 415 | 11.04.2025 18:26 |
problemy po wymianie kabli pradnicy | szynszyll | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 27.07.2010 09:41 |
Trykanie po wymianie napędu. | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 26.07.2010 14:15 |