Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.02.2010, 17:28   #11
dery
 
dery's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
dery jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
Domyślnie

troche poza tematem chlodnicy, ale widze tu powazny blad:

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
- dajemy przewody o ciut mniejszej średnicy dla pozornego zwiększenia ciśnienia
Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
Fizyka by podpowiadała, że należy zmniejszyć przepływ aby utrzymać ciśnienie


fizyka, wbrew pozorom mowi co innego:

http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3wnanie_Bernoulliego

wiem, ze na pierwszy rzut oka to wydaje sie nierozsadne, ale tak jest:

w mniejszej rurce cisnienie jest mniejsze, w wiekszej jest wieksze.
__________________
fear is not an option.

www.facebook.com/Lataj.z.Derym


606 128 87cztery
dery jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. krzysiek_m Silnik, sprzęgło, skrzynia 10 17.06.2012 22:47
Chłodnica oleju. wieczny Układ chlodzenia 9 06.02.2009 21:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.