![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Do RD07dedykują 12Ah, ja też kupiłem 12Ah
---------------------------- R2D2, Wyszło w trakcie testowania nowych regulatorów o których piszę tutaj: http://www.africatwin.com.pl/showthr...t=4288&page=12 Sprawdzałem nowy regler pod obciążeniem. Na takim samym regulatorze w dwóch moto były różne wartości ładowania po podłączeniu dodatkowych 150W obciążenia - Moja instalacja nie wydalała i dawała za regulatorem 11V a Kolegi około 12,8. Idąc dalej -porównywałem prąd zmienny wychodzący z generatorów (przed regulatorem) w mojej i drugiej RD07. U mnie przy wysokich obrotach było max po 25V (mierzone każda faza z masą) ale o dziwo równo, w drugiej afryce było dużo więcej. Dlatego, widząc okazję na allegro kupiłem drugi generator, choć też zdaję sobie sprawę, że może to też być wina magnesu - z wiekiem słabnie. Pomyślałem, że 100zł to dobra cena za działającą prądnicę. Najwyżej będzie na zapas, dla mnie lub innych, Cytat:
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.06.2012 o 08:15 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
alternator podmianka? | mad_leaf | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 09.11.2011 09:52 |