![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Jestem tego pewien
![]() silnik w afri jest 4-sówowy co oznacza że na jeden cykl pracy wał wykonuje dwa obroty (jak zapewne dobrze wiesz) W silniku 4-sówowym wystepują 4 cykle pracy, a mianowicie 1.sanie 2.sprężanie 3.praca 4.wydech iskra pojawia sie tylko i wyłącznie podczas 3 fazy pracy silnika W silniku 2-sówowym wystepuje iskra za karzdym razem gdy tłok znajduje sie u góry ponieważ silnik 2-sówowy pracuje zupełnie inaczej (można by powiedzieć żę wykonuje dwa cykle pracy na raz) ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak ustwić rozrząd? składam silnik | grzegorz77 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 37 | 27.05.2017 15:19 |
Honda XL 600R - kompletny rozrząd potrzebny | JarekAT | Inne - dyskusja ogólna | 9 | 06.09.2011 20:17 |