Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.01.2010, 23:56   #4
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Jesteś tego pewien, czy tak tylko piszesz bo wydaje się to logiczne ?
Jestem tego pewien
silnik w afri jest 4-sówowy co oznacza że na jeden cykl pracy wał wykonuje dwa obroty (jak zapewne dobrze wiesz)
W silniku 4-sówowym wystepują 4 cykle pracy, a mianowicie
1.sanie
2.sprężanie
3.praca
4.wydech
iskra pojawia sie tylko i wyłącznie podczas 3 fazy pracy silnika
W silniku 2-sówowym wystepuje iskra za karzdym razem gdy tłok znajduje sie u góry ponieważ silnik 2-sówowy pracuje zupełnie inaczej (można by powiedzieć żę wykonuje dwa cykle pracy na raz)
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak ustwić rozrząd? składam silnik grzegorz77 Silnik, sprzęgło, skrzynia 37 27.05.2017 15:19
Honda XL 600R - kompletny rozrząd potrzebny JarekAT Inne - dyskusja ogólna 9 06.09.2011 20:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.