Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.05.2008, 23:13   #13
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Franz Zobacz post
Oryginał jest 16/45. Podosek napisał , że kiedyś przez pomyłkę załozył oryginalną
16/45 i dla niego było to gorsze. Teraz pociska na akcesoryjnym 16/46 - ciut bardziej terenowe.
Dodając zęby z tyłu zwiększasz terenowość.

PODOSEK ! ORYGINAŁ TO 16/45 124 ogniw
Francu ty jeden czwórka ma oryginał 16/46 mam gdzies w domu 44 jak ktoś kce, ale z tak jak pisze Dzieju z bagazami pod górke nie idzie a to jeden ząbek. zasada numer dwa: trzy ząbki z tyłu mniej, to jeden z przodu wiecej. czyli tragedia

Cytat:
Napisał chomik Zobacz post
musisz mi to pokazać jak z samego gazu bez sprzęgła idzie
idzie idzie z gazu, na przelotówce szczególnie

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.02.2013 o 15:30
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zębatka przednia 17 imbryk Wszystko dla Afryki 29 12.03.2013 11:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.