Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary Wczoraj, 18:41   #11
fotom


Zarejestrowany: Oct 2014
Posty: 16
Motocykl: Fred
fotom jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 godz 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
screen z niej pokazujacy parametry ukladu chlodzenia + temperatury przy ktorych włącza sie i wyłącza wentylator.
Te parametry dotyczą czujnika, który jest na tylnej głowicy w wersji gaźnikowej. W wersji wtryskowej takiego nie ma.
W czujniku poliftowym (na przednim cylindrze) pomiar między terminalami przewodów zielony/pomarańczowy i rózowy/biały, ma dać:
2.3-2.6kΩ przy 20st C
0.3-0.4kΩ przy 80st C
0.1-0.2kΩ przy 110st C.
Poza tym, przy awarii tego czujnika kontrolka FI powinna mrugać błąd 7.

Cytat:
bardzo malo jest tego plynu jak na tak obciazony silnik wiec warto tego pilnowac, zeby nie wybuchlo
Bardzo ciężko przegrzać ten silnik. Przy normalnym użytkowaniu, nawet w temperaturach 30+, wentylator się nigdy nie włączy.
fotom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Elektryczne enduro Surron 44FG Inne - dyskusja ogólna 19 11.12.2020 23:27
Maksymalne obciążenie elektryczne RD04 tyran Układ elektryczny i zapłonowy 13 31.07.2014 13:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.