Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.03.2025, 21:10   #35
Brzeszczot
 
Brzeszczot's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 716
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
Brzeszczot jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 5 godz 54 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał lukasz_vip Zobacz post
Jak nie zmienia? Właśnie przez to, że główka się cofa to rama zginą się w tym punkcie. Przy strzale przodem albo urywają się ramy jak w KTMaxh albo główka zmienia kat na ostrzejszy .

Sent from my 2107113SG using Tapatalk
Ja nie o urwanej ramie , tylko czy ktoś zmierzył kiedyś o ile przednie koło się cofa ( jeżeli w ogóle się cofa) przy takiej fałdzie jak na tym zdjęciu. No i czy to jest wyczuwalne w jeździe i nie mówię tutaj o odczuciach i barierach psychicznych . No i pytanie dotyczy Afryki a nie ram z kratownicy

Wysłane z mojego 23117RA68G przy użyciu Tapatalka
Brzeszczot jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Heed Bunkier i wymiana oleju nabrU NAT - Warsztat 39 20.09.2017 22:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.