Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.02.2025, 17:02   #34
rafput
 
rafput's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2013
Posty: 92
Motocykl: CRF1000L
rafput jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 24 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Po 8 tys.albo skrzynia nauczyła się mnie, albo ja skrzyni. Jeżdżę wyłącznie w trybie S3, nie widzę obecnie przewagi trybu M. Wiem kiedy zrobić manualną redukcję i tyle, 96% czasu pozwalam działać komputerowi. Ręczna redukcja przed wyprzedzanie i gdy prędkość jest na granicy 1/2, wtedy wolę sam wbić 1, niż gdyby miało to się zdarzyć w złożeniu .
Przy dynamicznym przyspieszaniu komputer szybciej wbija niż łopatki . To pierwsze niedopasowanie to był jednak efekt narowistosci KTM

Raczej to po prostu najlepszy tryb na Twoje potrzeby. Po 6 latach na dct nie wierzę w bajki o „uczeniu” się skrzyni
rafput jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gruzja 2019 - 12 minut filmu ( Dookoła Morza Czarnego) gruber Trochę dalej 20 08.10.2019 23:28
###Odiskrzenie pompy w 20 minut### fassi Wszystko dla Afryki 14 16.07.2011 23:00


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.