![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#36 |
![]() |
![]()
Ładna ale nie za te pieniądze. Są granice.
Poza tym przeciętny stan kolektorów oraz lakieru na cylindrach i głowicy oraz wymieniona po 30k tarcza z tyłu skłaniałaby mnie do zadania kilku pytań. Tym niemniej uważam że. Jakby ktoś miał ochotę czymś takim jeździć to zawiezie przywiezie i po drodze nie będzie nudy. Miałem moje fj1200 dwa sezony i nigdy nie było żadnego problemu. Moto kupił kolega z forum i z tego co wiem też nie narzekał. Silnik był po prostu fantastyczny. Chyba najlepszy jaki miałem w jakimkolwiek motocyklu. Moja nie była taka ładna i kosztowała ponad dwa razy mniej. Na te motocykle nie trzeba wydawać fortuny. Bardzo dobra, uczciwa konstrukcja. Na DS stoi moto do oddania za 5 a szedłbym w poniżej tej kwoty. Śliczna. Zestaw ori kufrów ze stelażami leży w Kaliszu. 800pln. To są ceny dla człowieka. Wystarczy. Onufry dawaj foty tego reglera ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |