![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Posty: 37
Motocykl: GoldWing, CRF 1000
![]() Online: 1 dzień 14 godz 8 min 25 s
|
![]()
Witam,
Ja również kupiłem od Matjasa olejarkę. Od tamtej pory zapomniałem o smarowaniu łańcucha. U mnie nie występuje ten problem co ma PawelZDR bo od razu delikatnie przerobiłem element przy łańcuchu i smarowanie mam jego z 2 stron. Pierwszy wyjazd do Mołdawii, nie był zachwycający, musiałem nauczyć się użytkowania tego "ustrojstwa", zarówno felga jak i kufer boczny był cały schlapany olejem na 2.000 poszedł mi prawie cały zbiorniczek. Natomiast wyjazd na Krym to już zupełnie inna bajka, wyciągnąłem wnioski i olejarkę odpowiednio nastawiłem na potencjometrze, felga może delikatnie była schlapana olejem jednak kufer już nie. W chwili obecnej trudno byłoby mi się przyzwyczaić do wożenia spreja. Pozdrawiam |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 07:19 |
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 10.08.2009 09:51 |