Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.08.2024, 17:30   #16
Lis
 
Lis's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 809
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Lis jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 7 godz 19 min 25 s
Domyślnie

Patrząc na dane, które zamieścił ArtiZet wcześniej, najwyższe napięcia i wystarczające moce mają regulatory o najniższych numerach.
Wychodzi, że dla starszych moto lepiej wybrać FH001 lub FH008.

-Model FH001 (SHINDENGEN)
-Regulator type=Semiconductor, short circuit
-No-load regulated voltage=14.1 ~ 14.9 V
-Rectifier capacity=35 A (XTZ ma 25A)
-Withstand voltage=200 V (XTZ ma 240V)
-Stator Coil resistance= 0.15~0.23ohms (0,2-0,3 ma XTZ)

Ps. FH008 widzę za stówkę, nie ma co się zastanawiać ;-)
Lis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulator napięcia vinc18 Układ elektryczny i zapłonowy 36 05.11.2022 07:20
Regulator napięcia Michaua Układ elektryczny i zapłonowy 3 03.10.2019 10:54
Regulator napiecia DZE materna Układ elektryczny i zapłonowy 4 21.07.2016 21:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.