Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.09.2023, 07:58   #11
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,591
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 10 godz 10 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał herni Zobacz post
i tak nic nie przebije prostoty Cagivy Elefant (Silnik Ducati) Cała elektryka opiera się na 3 bezpiecznikach i dwóch wiązkach kabli .Silnik L2 chłodzony powietrzem bez żadnych rurek . Bardzo mi to odpowiada w serwisowaniu (jest szybko i łatwo) w TA rzeczywiście jest tyle gumowych węży ,ze ma co pęknąć . Mój ma ponad 250tys i nigdy nic nie ciekło z węzy.
i do tego paski rozrzadu a nie osrane lancuchy.

w xlv750r mialem jeszcze kardan. i komu to przeszkadzalo? produkcja tylko 1983-85
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Honda_XLV750R(D)_1.jpg (942.3 KB, 19 wyświetleń)
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.