Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.08.2023, 05:41   #32
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 14 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
cyka w rytm iskry tak jak pisalem powyzej. taki durny pomysl hondy. w innych modelach pompa rusza po kluczyku. tu HGW na co zrobili takie dziwadlo.
Jeśli po kluczyku to nawet po przewrotce pompa będzie nadal pompować , weźmy np jakąś kolizję , paliwo płynie a zdenerwowany właściciel zapala fajkę
Co do Afryki , przewidzieli z racji jej charakteru że może ktoś czasem ją położyć, silnik gaśnie to i paliwo przestaje zalewać silnik.
Myślę że to dobre rozwiązanie.
Przy wtryskach gdzie potrzebne ciśnienie na listwie po kluczyku musi być ale przy gaźniku może być i z zapłonu.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dławi się, przerywa, strzela z wydechu Adam_TSA Uklad paliwowy i wydechowy 16 02.09.2018 20:47
Dławi przy 4tys. obrotów 523adrian Uklad paliwowy i wydechowy 8 20.04.2017 19:01


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.