Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Szpej turystyczny - Produkty i Porady > GPS > Zastosowanie praktyczne

Zastosowanie praktyczne Pytania i porady

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.10.2009, 10:38   #18
7Greg
 
7Greg's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,474
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
7Greg will become famous soon enough
Online: 5 miesiące 1 dzień 16 godz 52 min 8 s
Domyślnie

Adam, "stanie" kompasu w etrksie spowodowane jest słabą czułością odbiornika. Jak stanie to stoi. W 60 jest on czulszy, choćby przez antenę, która Ci przeszkadza i stąd ciągłe "szukanie" sygnału. W gęstym lesie większa czułość=prawidłowy kierunek.

Co do szosy. Może to kwestia UMP? Wiadomo, że za prawidłowe pozycjonowanie na drodze odpowiada funkcja "przyciągaj do drogi", czy jakoś tak. I tu znowu to samo. masz dobrą mapę, ale słabe urządzenie ustala pozycję oddaloną o 20m obok. Wtedy i skręty nie wychodzą.

jak w 60csx włączę opcję WAAS/EGNOS to mam dokladność do 3m. ETREX tego nie umi
7Greg jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
pad jako nawigacja Andrzej Hardware 35 18.03.2013 20:38
nawigacja Dzieju Zastosowanie praktyczne 21 03.12.2009 16:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.