![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 29 min 30 s
|
![]()
Aku w crf1100 jest litowo-jonowe , temperatura pracy -10~65 stopni C
Jest to specjalna konstrukcja aku i ładowanie go dziwnymi ładowarkami nie zawsze wyjdzie mu na dobre. Producent aku zaleca ładowarkę ELIIY Power Battery Charger: C-1401B. Jak nie ma potrzeby to nie ładujcie tych aku. Samorozładowanie jest na poziomie max 5% na miesiąc. Zamiast kombinować z ładowaniem odłączcie na zimę wszystkie "lewe" odbiorniki i aku przezimuje bez problemu.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
WP Extreme 50 | sambor1965 | Rama, zawieszenia, napęd | 261 | 27.09.2021 18:39 |
Akumulator litowo -jonowy w RD04 | Lucky Luke | Układ elektryczny i zapłonowy | 93 | 23.04.2019 11:10 |