![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#30 |
![]() |
![]()
Zamontowanie przekaźnika pompy i ręczne sterowanie włącznikiem monostabilnym poprawi komfort odpalania silnika. Nie ma to jednak powiązania z wydajnością i ciśnieniem pompy.
Zacznij od wydajności pompy, a ta jest podana w serwisówce. Skoro na opadowym zasilaniu jest równa praca to szukałbym przyczyny w poziomie paliwa i poprawności działania zaworków w komorze pływakowej. Mozna się pobawić podpinając przewód do komory pływakowej i obserwować na "gorąco" poziom paliwa i porównać jaki jest na opadowym zasilaniu, a jaki jest na pompie? Pompa "impuls" dostaje przez elektroniczny przekaźnik, który jest sterowany impulsem z cewki zapłonowej.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
wypadanie 5 biegu ? ? ? | zibiano | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 34 | 28.07.2008 09:50 |