| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
właśnie próbuję z tym owsem i powoli kończą mi się opcje. przeczytaj poprzedni wpis. 
		
		
		
		
		
		
			moto ma gąbkowy w miarę wolny filtr i niemal zupełnie pusty wydech. bardzo duża wytłumiona przestrzeń rozprężna/chłodząca i na samym końcu dość przepustowy dB killer. w oryginale odpowiednio główna/rozpylacz/wolnych : 115/0,8/25 obecnie odpowiednio główna/rozpylacz/wolnych : 120/2,0/27,5 według mądrych książek można jeszcze podjechać z dyszą wolnych do 30.0 i zmienić suwak przepustnicy. Oczywiście można zafasować tłustą dyszę gówną ale moto jedzie ledwie odkręcone na manecie więc główna ma stosunkowo niewielki wpływ. Rozpylacz jest najbogatszy jaki może być i to on gra główne skrzypce w średnim zakresi w jakim się poruszam obecnie. Dlatego piszę, że trochę kurczą mi się opcje. Zobaczymy z iglicą na maxa w górze. Jeśli i to nie przyniesie odpowiedzi zacznę podejrzewać wadę gaźnika i/lub zbyt wolny napływ paliwa do komory ale, uważam, że tu nie ma się do czego przyczepić. Przejechałem niemal 85km a z baniaka tak jakby niewiele ubyło. Póki co można próbować - zimno więc się nic za mocno nie zyebie. Czytałem na forum enfielda w UK, że ktoś miał wadliwy fabrycznie gaźnik z jakimś frędzlem z gwintowania. Moto od nowości miało przejechane 3500km i pięciu! właścicieli   nie dziwota. Po dokładnym pogrzebaniu w kanałach zaczęło być dobrze. Wydaje mi się, że mam to za sobą chyba, że jakieś guwno tam tkwi gdzieś w czeluściach i łatwo się nie podda.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |