Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.09.2009, 11:03   #10
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pku Zobacz post
Ha, to znaczy ze masz woltomierz, to już sukces

To teraz go przełącz na Ohmomierz i napisz ile jest Ohm miedzy tym czarnym, a +.

Wpadaj, najwyżej pomierzę z zamkniętymi oczami
Tam nie musi być "przejścia" na omomierzu. Możliwe, ze zastosowana jest jakaś dioda separująca lub nawet stabilizator. Cholera wie...

Ale jeśli jest na tym plus to najlepiej zaizolować i nigdzie nie podłączać. I tu powinien być koniec dyskusji. W Afri do niczego nie będzie ten kabelek potrzebny.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulator a moc motocykla Nonek_ Układ elektryczny i zapłonowy 0 06.05.2012 20:48
Wygotowany regulator Chomski Układ elektryczny i zapłonowy 1 22.07.2010 23:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.