Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.09.2009, 11:55   #6
Xargo1
 
Xargo1's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Ostrołęka/B-stok
Posty: 59
Motocykl: RD03
Xargo1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 12 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Henryk-Knox Zobacz post
czyli nie wiem czy dobrze kumam , spadek cisnienia w przewodzie paliwowym miedzy pompa a gaznikami włacza pompe ? bo ja juz myslałem wprowadzic mała inowacje i zastosowac reczny włacznik zasilania pompy zeby przed uruchomieniem podpompowac gazniki poprawiajac tym samym start silnika , prosze o opinie.
Spadek ciśnienia powoduje włączenie pompy, to fakt, ale w instalacji jest jeszcze fajny modulik który odcina zasilanie pompy, gdy z modułu zapłonowego nie przychodzą impulsy. Tak więc gdy chcesz odpalić moto po dłuższym postoju to pompa zaczyna działać dopiero, gdy zaczynasz kręcić rozrusznikiem. Paten na włącznik jest od dawna znany i stosowany. Przepis na niego jest tutaj: http://africatwin.com.pl/showpost.ph...82&postcount=6
__________________
Jak mawiał Czereśniak - trzeba orać i siać! Więc Afryką oram glebę i sieję trzodę ogólną

Ostatnio edytowane przez Xargo1 : 23.09.2009 o 12:00 Powód: dodano linke :)
Xargo1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.