Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.09.2009, 22:39   #3
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Się sprawdzi, ale ma zapas tak z 0.5-1V na zmianę stanu wiec jeśli nawet to tylko trochę,. Ważne żeby widzieć że nie jest 20V. A to na pewno pokaże.

Zresztą spodziewam się (po pomierzeniu regulatora podczas pracy - zmiany napięcia potrafia być +- .5V) że w czasie jazdy będzie zmieniał oczka. Jutro zobaczę w praktyce.

Zresztą po to ma kalibrację, żeby ustawić że np. wszystko co poniżej 15V jest ok. wtedy 11V też ok.

To ma służyć do wykrywania za dużych napięć.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 09:27
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.