Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.03.2021, 15:25   #11
Dario
 
Dario's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Dario jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
Domyślnie

Koledzy. U mnie dzisiaj lubelski SOKÓŁ wypłukał zbiornik.
Wykonali to bardzo starannie a pomimo tego akcja zajęła "aż" 1 godzinę (sprawę ułatwiło niewątpliwie to, że gmole i plastiki sam wcześniej zdemontowałem i przywiozłem goły motur, jeśli ktoś podstawia kompletny motocykl, to potrafię sobie wyobrazić, że naprawa może zająć ok 2-3 godzin).

I teraz po kolei.
Pierwsze zdjęcie pokazuje co wchodzi w skład zestawu naprawczego - regulator ciśnienia, filtr zgrubny (smok), zespół filtrujący w pompie (bez pompy), uszczelka główna i oringi. Zmieniony jest smok (podobno gęściejszy materiał filtrujący) i odstojnik.
Dalej zobaczycie ile syfu wylało się z odstojnika w pompie (z tego miejsca pod smokiem). Kolejne zdjęcie pokazuje częściowo zapchany smok.
Poza odstojnikiem i smokiem ilość "wolnych" ziaren cynku w zbiorniku była minimalna - w wanience, do której mechanik zlał benzynę po pierwszym płukaniu było kilka - kilkanaście malutkich cząsteczek wielkości ziarnka piasku. Wygląda, że cały syf został zassany w rejon smoka i odstojnika i usunięty w ramach akcji serwisowej.
Co ważne pompa była czysta. Mechanik wydmuchał z niej benzynę na czystą szmatkę i nie zaobserwowaliśmy żadnych cząsteczek.
Sokoły przepłukały zbiornik 3 razy. Pierwszy raz "moją" benzyną i 2 razy benzyną ekstarkcyjną.
Za każdym razem benzyna była zlewana i resztki odsysane - tak więc bez lipy!
Dodatkowo, przyjrzałem się spawom (patrz foto). Wyglądają czysto. Nie zauważyłem żadnych łuszczących się krawędzi. Liczę na to, że co miało się złuszczyć, to już się złuszczyło (przejechałem prawie 23 tyś km).
Nie wiem, czy tylko poprawiam sobie humor, ale rzeczywiście są szanse na to, że akcja kończy temat. Znając siebie, zajrzę pewnie od czasu do czasu kamerką do zbiornika, ale generalnie przestaję się tym martwić - trza zaczynać sezon!

A i jeszcze na koniec reklamy - jak ktoś ma blisko albo nawet i daleko to nie zastanawiać się, tylko walić do lubelskiego Sokoła! Fachowo zrobią przegląd, wytłumaczą i pozwolą popatrzeć (jak kto ciekawy).
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20210304_101905_resized.jpg (780.9 KB, 37 wyświetleń)
Typ pliku: jpg 20210304_104400_resized.jpg (641.5 KB, 34 wyświetleń)
Typ pliku: jpg 20210304_105256_resized.jpg (519.1 KB, 31 wyświetleń)
Typ pliku: jpg 20210304_105533_resized.jpg (543.7 KB, 36 wyświetleń)
Typ pliku: jpg 20210304_105540_resized.jpg (482.5 KB, 35 wyświetleń)
Dario jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 falcon500 Akcje serwisowe 52 27.12.2021 11:51
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac Robin NAT - Warsztat 15 14.12.2020 19:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.