![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]() Cytat:
Z wrzuconego wcześniej linku z Japońskiej strony hondy procedura naprawy polega na "Usuń całą benzynę, aby usunąć tlenki ze zbiornika paliwa i wymień filtr ssący, filtr paliwa i komorę pompy paliwa na nowe." Czy ta procedura jest skuteczna, czy docelowo rozwiązuje problem ? trudno się do tego odnieść ale z tego co piszą użytkownicy na zagranicznych forach - niekoniecznie. Być może pierwiastki ze spawu dalej reagują z benzyną i problem się powtarza dlatego rozwiązanie zaproponowało kilka firm z akcesoriami w postaci dodatkowego filtra nakładanego na pompę paliwa jako skuteczne pozycie się problemu. u kolegi jak czytamy wymieniono zbiornik (chociaż z innej przyczyny) wyczyszczono cały układ paliwowy, pozostaje pytanie czy wymieniono filtry jak to jest w opisie procedury naprawy. Jednak problem pracy na wolnych obrotach pozostał, być może nie jest on efektem problemów z paliwem a przyczyna jest inna, więc trzeba dalszej diagnostyki lub najprościej podmienić zbiornik z przewodami paliwowymi i wtryskami godzina może dwie i będzie wiadomo czy szukać dalej. Na forum był przypadek problemu z DCT i też było już na noże z serwisem, usterka nie była szablonowa więc podmieniali wszystko z motocykla demo i udało się rozwiązać problem, skoro na motocyklach demo szkoli się mechaników to do dzieła jest okazja do szerszej diagnostyki. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.01.2021 o 22:04 |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 | falcon500 | Akcje serwisowe | 52 | 27.12.2021 11:51 |
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 19:03 |