![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#30 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 681
Motocykl: CBR 1100 XX
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
![]()
W Varadero też miałem kłopot z "zacinającym się" przełącznikiem krótkie-długie.
Rozebrałem , wymyłem , wytarłem bardzo dokładnie wszystkie elementy/zakamarki do sucha , dałem kapkę smaru silikonowego. W gęstym/brudnym/pomieszanym z wodą smarze nie odbija taka cienka blaszka. Pomogło, problem przestał istnieć. Przełączniki AT/Varadero wydają się być IDENTYCZNE PS Dobrze przed rozebraniem przełącznika jest przypatrzeć co i jak założone |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przycisk uruchamiania rozrusznika | barthez | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 21.05.2009 10:30 |
Przycisk do kufra Givi, da się to kupić? | szwedzkikucharz | Wszystko dla Afryki | 16 | 23.07.2008 21:35 |