Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.08.2009, 16:58   #30
NUROFEN
 
NUROFEN's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 681
Motocykl: CBR 1100 XX
NUROFEN jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
Domyślnie

W Varadero też miałem kłopot z "zacinającym się" przełącznikiem krótkie-długie.
Rozebrałem , wymyłem , wytarłem bardzo dokładnie wszystkie elementy/zakamarki do sucha , dałem kapkę smaru silikonowego.
W gęstym/brudnym/pomieszanym z wodą smarze nie odbija taka cienka blaszka.
Pomogło, problem przestał istnieć.
Przełączniki AT/Varadero wydają się być IDENTYCZNE

PS Dobrze przed rozebraniem przełącznika jest przypatrzeć co i jak założone
NUROFEN jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przycisk uruchamiania rozrusznika barthez Układ elektryczny i zapłonowy 5 21.05.2009 10:30
Przycisk do kufra Givi, da się to kupić? szwedzkikucharz Wszystko dla Afryki 16 23.07.2008 21:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.