![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,296
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 11 godz 22 min 12 s
|
![]()
Myślisz jak najbardziej prawidłowo, jednak zwróć uwage nonstop w aucie. To jednak nie np. 15dni ciągłego wpięcia w sieć, autkiem/motkiem jak przejedziesz 8h to masz dość, a w miedzy czasie czerpiesz energie choćby tylko od rozruchów o tych innych wypływach wspomniał Kazmir. Wróćmy do ładowania prostownikiem a te trwa sporo dłużej niż jazda, a na minus nie mamy nic, cały czas tylko dokładamy ładunku. Trwa to i trwa bo nie nadzorujemy tego dzień czy 3 nie robi różnicy, bo przecież nie wchodziliśmy do garażu a przy jeździe juz tak nie ma. Co ciekawe już montuje sie w auta takie ciekawe alternatory gdzie wbudowany w niego regulator płynnie zmienia napięcie ładowania choć jak wspomniałem wcześniej nie pamiętam ani zakresu napiec ani charakterystyki tego cuda.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |