![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 27 min 55 s
|
![]() Cytat:
nigdy nie spada do 0A jest to kilkadziesiąt lub kilkaset mA. Fizyka i prawo oma jest nie ubłagane. Jako ze kiedyś prostowniki robiono na odczepach to zgodnie z I= U / R gdzie I prąd w amperach, U napięcie R rezystancją wewnętrza akumulatora; możesz liczyć ![]() To aby zwiększyć prąd ładowania należy zwiększyć jego napięcie mam taki prostownik który przy chyba 10 A wali ponad 17V kiedyś zmierzę dokładnie przy 4-3 A mam 16,4 V tam. Dlatego lepiej korzystać z ładowarki CC/CV czy jak sugeruje z zasilacza laboratoryjnego Ostatnio edytowane przez pałeł : 05.11.2020 o 12:50 Powód: jorgłem sie no to poprawiam :D |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |