Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.07.2020, 17:54   #11
Lolex


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 426
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
Lolex jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 28 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Czyli bukowski miał rację. Ryzyko potencjalnej awarii jak widać większe niż w manualu i nie takie sporadyczne.
Przyczepię się, ale pół żartem: jak się zepsuje manual to też da się go naprawić za pomocą śrubokręta i papieru ściernego...?

U mnie 30 tys. km i nic się nie chce zepsuć. Moto jeżdżone "normalnie", bez męczenia w ciężkim terenie i pałowania na autobanach. Ale za to regularnie (czyli prawie codziennie)... może tu jest klucz do większej niezawodności
Lolex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
naprawa silniczka dct , silniczek dct


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Skrzynia biegów. mazurrd07 Silnik, sprzęgło, skrzynia 0 20.01.2017 21:34
Dwignia biegów hero Silnik, sprzęgło, skrzynia 4 24.08.2008 00:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.