Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.06.2020, 10:39   #6
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,916
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 9 miesiące 4 tygodni 21 godz 51 min 15 s
Domyślnie

Jakbyś tylnie koło przesuwał na boki (po jego osce) To masz wpływ na zmiany kąta natarcia przedniej zebatki.

Zrób próbę. Ustaw tylnie koło ekstremalnie w pozycji tak aby przednia zębatka była atakowana z drugiej strony i się karnij próbnie. Nic się nie zmieni.

Zakładam że zębatka od strony silnika wytarta?
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulacja świateł jez Układ elektryczny i zapłonowy 3 18.09.2015 23:37
Regulacja sprzęgła jez Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 17.09.2015 12:31
Regulacja łańcucha - ciekawostka rakiet Rama, zawieszenia, napęd 21 26.03.2014 06:55
regulacja naciągu łańcucha Mat7 Rama, zawieszenia, napęd 16 16.12.2013 19:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.