![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Kościan
Posty: 19
Motocykl: CRF1100D4L
![]() Online: 1 dzień 2 godz 31 min 39 s
|
![]()
Wibracje kierownicy zwiększają się wraz ze wzrostem wagi ładunku. Delikatne wibracje czuć nawet z samą płytą montażową.
Po zdemontowaniu płyty i kufra nie dzieje się nic. Chciałem traktować centralny jako bagaż podstawowy na wyjazd np na jedną nockę. Boczne kufry miały być na dłuższe wypady, ponieważ bardzo poszerzają moto, ale rzeczywiście, z samymi bocznym kuframi bez centralki wibracje są ledwie wyczuwalne. Mam szybę regulowaną. Używam jej w pozycji 1 najniższej lub 2. Spróbuję ustawić pozycję najwyższą 5. Dam znać. Możliwe, że akcesoryjna - szersza szyba da jakiś efekt? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ustawienia zawieszenia | Dentka | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 13.03.2025 16:16 |
Zabezpieczanie miękkiego bagażu na motocyklu | Vee | Wszystko dla Afryki | 48 | 24.02.2017 23:27 |
mocowanie worków i bagażu do siedzenia | esemes | Przygotowania do wyjazdów | 13 | 02.04.2014 09:23 |
Różnica wagi i rozmiarów silników | Stachu | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 26.08.2010 14:21 |