Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.05.2020, 12:42   #8
jacekk11


Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Kościan
Posty: 19
Motocykl: CRF1100D4L
jacekk11 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 2 godz 31 min 39 s
Domyślnie

Wibracje kierownicy zwiększają się wraz ze wzrostem wagi ładunku. Delikatne wibracje czuć nawet z samą płytą montażową.
Po zdemontowaniu płyty i kufra nie dzieje się nic.
Chciałem traktować centralny jako bagaż podstawowy na wyjazd np na jedną nockę.
Boczne kufry miały być na dłuższe wypady, ponieważ bardzo poszerzają moto, ale rzeczywiście, z samymi bocznym kuframi bez centralki wibracje są ledwie wyczuwalne.
Mam szybę regulowaną. Używam jej w pozycji 1 najniższej lub 2. Spróbuję ustawić pozycję najwyższą 5. Dam znać.
Możliwe, że akcesoryjna - szersza szyba da jakiś efekt?
jacekk11 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Ustawienia zawieszenia Dentka Rama, zawieszenia, napęd 20 13.03.2025 16:16
Zabezpieczanie miękkiego bagażu na motocyklu Vee Wszystko dla Afryki 48 24.02.2017 23:27
mocowanie worków i bagażu do siedzenia esemes Przygotowania do wyjazdów 13 02.04.2014 09:23
Różnica wagi i rozmiarów silników Stachu Silnik, sprzęgło, skrzynia 19 26.08.2010 14:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.