Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.02.2020, 16:06   #11
magneto
 
magneto's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 278
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
magneto jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 2 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
Jeśli oś wspólna dla całej armatury to może być ciężko wyluzować wszystkie Sprezyny w tym samym momencie...
Ten piecyk ma tylko dwa cylindry, osie dźwigienek są dwie, osobno dla ssących, osobno dla wydechowych. Da się.

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Wolę jakiś ścisk dorobić niż się pieprzyć z odkręcaniem wałków i ustawianiem rozrządu
W starej (1993-2003) i późniejszych CB500F (czy tam CBF500) żaden ścisk nie pomoże. Chyba że wprowadzony przez tłumik (Taki żarcik).
Tam był zawór, talerzyk, płytka, otaczająca to szklanka popychacza ("denkiem" do góry) i wałek rozrządu. Nie da się.
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...
RUSSIAN GO HOME ! !

Ostatnio edytowane przez magneto : 09.02.2020 o 18:12 Powód: Literówka te / ten
magneto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda Riding Gear 2019 darius Gadżety / wyposażenie 8 25.11.2018 18:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.