![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Poznań
Posty: 102
Motocykl: RD04
![]() Online: 17 godz 29 min 39 s
|
![]() ![]() nowa zębatka odwrócona (dystansem do wewnątrz) wielowypust w zębatce lekko sfazowany (nie pamiętam dokładnie ile) coby głębiej na wałek nachodził na to 3x pierścień ze starej zębatki (środkowy robi jako zabezpieczenie) ubytki w wielowypuście na wałku uzupełnione całość skręcona dwiema śrubami M6 w klasyfikacji 12.9 początkowe problemy wynikały z tego, że śruby nawet zabezpieczone locktite'm odkręcały się i je ścinało po zastosowaniu magicznych podkładek za 6zł/szt problem zniknął Ostatnio edytowane przez konrad1f : 12.07.2009 o 23:28 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? | tomozdyn | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 12.07.2017 07:46 |
Czy warto zmieniać wałek zdawczy | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 62 | 08.06.2010 23:34 |