| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Sep 2019 
				Miasto: RZ 
					
				
				
					Posty: 3
				 
Motocykl: CRF 1000L 
				
				
				 
Online: 2 dni 3 godz 12 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nadal nikt nie testował? Dumam sobie nad tym ale wyłączeń sporo w tym wyżej opisane lagi, korozja:  
		
		
		
		
		
		
		
	§ 6 "g) spowodowanych przegrzaniem, korozją lub postępującym osłabieniem sprawności motocykla, proporcjonalnie do jego wieku i ilości przejechanych kilometrów,..." W to postępujące osłabienie wiele można wcisnąć a wtedy zostaje kopanie się z koniem. § 15 "2. Ponadto w razie zajścia szkody zabrania się powyższym osobom lub osobom działającym na ich zlecenie, dokonywać w motocyklu jakichkolwiek zmian oraz rozpoczynać naprawy pojazdu bez uprzedniego uzyskania zgody centrum autoryzacji szkód." Czyli szybka naprawa w jakimś zadupiu celem kontynuacji jazdy może nie być mile widziana. Też ładne kfiotki z gatunku stój kilka dni przymusowo bo rzeczoznawca bieży z odsieczą: § 18 "1. Zakład Ubezpieczeń zastrzega sobie prawo wstrzymania naprawy pojazdu do czasu dokonania bezpośredniej weryfikacji szkody przez swojego przedstawiciela lub niezależnego rzeczoznawcę." Czas weryfikacji nie jest bliżej określony. Wgryzając się w detale wygląda to dość średnio.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |