| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			@Ziutek - gdyby jednak motocykl chciał się przetaczać spokojnie możesz zaaplikować OD GÓRY osiowo wałeczek drewniany między zębatkę a łańcuch i wtedy na spokojnie kręcisz i nic nie odjedzie. To samo przy dokręcaniu tylko wtedy zakładasz 'blokadę' od dołu. Bitte sehr  
		
		
		
		
		
		
			![]() EDIT - jak Emek napisał - przecież masz postojowy /! nie wziąłem tego pod uwagę  / ale to są mikre śruby i nie będą dowalone nie wiadomo jak.Franek, nie wiem ile w tym prawdy, ale na logikę tak jest - łańcuch nie wyciąga się nierównomiernie sam z siebie bo mu się tak podoba. W swoim żywocie nie miałem takiej historii w moich sprzętach - pomijając jakieś wady konstrukcyjne w co bardzo wątpię dzieje się tak JEDNYM PRZYPADKU - ustawienia zbyt małego zwisu przy regulacji naciągu. Wtedy po obciążeniu motocykla na łańcuch działa taka dźwignia, że dochodzi do rozciągnięcia ogniw pomiędzy zębatkami i jest pi..da. Osobiście nie wierzę absolutnie, że ma to związek z nieregularnym, nierównym smarowaniem rolek pomijając przypadki ekstremalnego zaniedbania napędu. Oczywiście co się dzieje w przypadku zbyt małego luzu z łożyskiem wałka zdawczego zmilczę. Trochę się na łańcuchach zdoktoryzowałem przy okazji ich smarowania. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Patent na wałek zdawczy?? | Wójcik | Wszystko dla Afryki | 62 | 08.03.2016 02:13 |