![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#24 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 29 min 59 s
|
![]()
Dzisiaj kupić dobre aku to jest wyczyn.
95% aku to podróby i to bardzo gównianej jakości , napisane 12Ah w rzeczywistości od 5 do 8 Ah i zdycha max po 3 sezonach. Mam w afryce aku motobatt model MBTX12U (14Ah) , akumulator pracuje bezawaryjnie 8 sezon. Afra eksploatowana codziennie, co najmniej 2 razy odpalanie. Aku kosztuje 2x tyle co chińskie gówno ale jest warte swojej ceny. I jeszcze jedna ciekawostka - w marcu 2018 zrobiłem pomiar pojemności i wynosiła ona: 1 rozładowanie - przy średnim prądzie rozładowywania 3,944A --> 9,14Ah 2 rozładowanie - przy średnim prądzie rozładowania 1,394 A --> 10,13Ah Obciążenie żarówki H4 Moim zdaniem po 7 sezonach eksploatacji to znakomity wynik ![]()
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nowy Akumulator Yuasa YTX14-BS super MF | marekw | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 09.07.2015 07:19 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 10:44 |