Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.06.2019, 09:34   #11
żuk
 
żuk's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 990
Motocykl: loading...
Przebieg: wtv
żuk jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 dni 17 godz 15 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
dlaczego nikt tego nie rozbierze... po co silnik wymieniać

Kto Ci będzie teraz rozbierał to i naprawiał? Dużo jestem w stanie postawić, że w sporej części ASO, czy moto czy auto, jakbyś poprosił "mechanika" o coś takiego by się złapał za łeb.
Czasy się pozmieniały.. Ramy z gównolitu, trwałość podzespołów liczona do ostatniego dnia gwarancji... Normy spalin, EURO4 czy 5 czy 25.
Era solidnych, niezajebliwych motocykli skończyła się wraz z ostatnim wyprodukowanym gaźnikiem.
Teraz komputer i liczydło robi robotę.
Cytat:
Napisał mygosia Zobacz post
Kochajmy starych mechaników - naprawiaczy, a nie wymieniaczy. Którzy potrafią myśleć, badać i wyciągać wnioski
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!"
żuk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.