|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
Grzechu, tam nie ma co nagrywać, odkręcasz kilka nakrętek, wyciągasz kilka śrub i zrobione. Łatwa operacja (no chyba, że trzeba użyć impulsatora
). Więcej zabawy jest z czyszczeniem łożysk i ich smarowaniem (wciskasz palec w gumie w ciasne, śliskie dziury... ). Poza tym łapy w smarze + telefon to złe połączenie. Roboty jest na jakieś 3h spokojnego ogarniania (czyściłem też cały napęd i łożyska w tylnym kole).Filmik był jako przykład, że z ośką bywa słabo... PS. w drogich rowerach górskich (np. enduro za 15-20kpln) obowiązuje pojęcie serwis zerowy...czyli np. rozebranie amorów i ich posmarowanie/zalanie olejem, bo fabryki oszczędzają na wszystkim i im 'szkoda' wlać po 10ml oleju na lagę lub nałożyć trochę smaru na uszczelniacze...takie czasy...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Ciekawostka: Trail Tech Voyager - uniwersalny licznik (jak Acewell) z GPSem i obsługą śladów | fxrider | Hardware | 7 | 29.09.2017 20:25 |
| zawias w BIG-u modyfikacja | ex1 | Inne - dyskusja ogólna | 13 | 19.02.2014 22:31 |