Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.12.2018, 23:23   #11
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,002
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 19 godz 11 min 32 s
Domyślnie

Im więcej jeżdżę poza asfaltem tym więcej używam tego hamulca ręcznego na postoju. Na płaskim asfalcie faktycznie można go nie zaciągać, ale wystarczy minimalny skos (w off zwykle jest jakiś skos) by NAT się stoczyła bez zaciągniętego hamulca.
Takie miałem spostrzeżenia po pierwszym tygodniu jeżdżenia NAT DCT i ciekawe, że masz odmienne.
Mi wręcz przeszkadza to, że sposób zaciągania hamulca (klamka + zapadka) jest zbyt skomplikowany bo często go używam. Jakiś guzik albo coś prostszego byłoby lepsze.
Ale niezależnie od „postojowego”, fajny byłby ręcznie (z klamki) uruchamiany zwykły hamulec tylnego koła - do technicznej jazdy. Coś o czym chyba pisze Emek.
...Właściwie to chyba wiem jaki będzie następny mod mojej NAT 😉
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.