| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Od nowości wkurzało mnie to, że te gumy są za miętkie i mogę bez problemu krzywić na nich kierownice, po zamontowaniu podwyższeń sytuacja na tyle się pogorszyła, że nawet jeżdżąc po asfalcie czułem, że kierownica gnie się na tych gumach... 
		
		
		
			IMG_20181026_190147.jpg IMG_20181026_190149.jpg IMG_20181026_190201.jpg IMG_20181026_190203.jpg Po zdemontowaniu kierownicy mogłem sobie bez problemu wyginać tą tulejkę w każdą stronę. ![]() Ten silentblock składa się z dwóch części jedna wprasowana od dołu, druga od góry, próbowałem wybić je na każde sposoby, jednak jest to niemożliwe, przynajmniej na moto. Muszę odkręcić półkę, i zniszczyć/rozwiercić je i wstawić w ich miejsce tulejki albo ameliniowe, albo teflonowe. ![]() Myślałem że to przypadłość wszystkich NAT jednak porównywałem to z Dzinksem i Machonim, u nich jest kiera znacznie sztywniejsza. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |