![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,053
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 59 min 2 s
|
![]()
Moja wyglądała na fabryczną jeszcze - nawet plomba była na śrubce od plastikowego dekla pompy. Przestała pompować, oczywiście w bagnach i dziczy. Zrobiłem prowizorkę,wężykiem na grawitację i bez problemu odpaliłem i wróciłem do domu. Rozebrałem pompkę i styki były jakby sklejone , puknąłem i zaczęła działać .. Widać że styki są mocno nadpalone ale je wymienię na inne bo mam takie.
Nie w tym problem. Problem miałem z wyjęciem samej pompy z mocowania ramy.(RD03)Jakoś wyszła choć zeszło z pół godziny . Problem mam z nałożeniem jej tam z powrotem ( na te metalowe trzymaki przyspawane do ramy.W siódemce bez problemu to wsadziłem na miejsce a tu jest problem . Nie wiem czy coś źle robię ale poddałem się po 2 godzinach prób wsadzenia tego na miejsce. Przeszkadza do tego zbiorniczek i wąż od amortyzatora i inne przewody. I zakładałem to w garażu mając wszelkie narzędzia światło itd. Może jest na to jakiś patent, ( albo schowanie jej w innym miejscu) bo nie wyobrażam sobie robić tego gdzieś w błocie w lesie w deszczu .. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw naprawczy linek | wlodar | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 6 | 14.07.2008 14:08 |